AZ-COM

Serwis/SERWIS2.jpg

Serwis i naprawa notebooków oraz komputerów stacjonarnych

Serwis/serwislogo.png

Jeśli Twój laptop ma jeden z poniższych objawów:

  • przestał działać
  • wolno pracuje
  • resetuje się
  • zawiesza
  • został zalany
  • brak obrazu na monitorze
  • utraciłeś dane z dysku
  • masz uszkodzoną matrycę
  • uszkodzone złącza np. USB, VGA

dobrze trafiłeś. My się właśnie tym zajmujemy - przywracaniem do pełnej sprawności Waszych urządzeń.

Szeroki asortyment

LAPTOPY | KOMPUTERY | KONSOLE | SMARTFONY

Serwis laptopów i komputerów  Alsen zajmuje się profesjonalnym serwisem komputerów i naprawą laptopów. W Polsce posiadamy ponad 400 salonów w których można naprawić zepsute komputery ale tez i kupić w korzystnych cenach akcesoria komputerowe, oprogramowanie.

Głównym jednak serwisem w którym wykonujemy poważniejsze naprawy np. laptoów, tabletów, płyt głównych, monitorów itp jest centrala serwisowa w Chorzowie.

Wykonujemy zarówno proste zmiany w oprogramowaniu polegające na wymianie podzespołów bazowych po zaawansowane naprawy. Serwisujemy wszystkie marki. M.in. ASUS, Acer, Dell, MSI, Samsung, LG, Lenovo, HP, Sony, Toshiba, Apple i wiele innych.

Serwis laptopów oraz komputerów stacjonarnych prowadzimy od 2003 roku, gdzie przygodę zaczynaliśmy od prostych napraw płyt głównych: wymiany gniazd, kontrolerów, programowanie biosu itp.

Najwyższa jakość

W 2010 roku unowocześniliśmy park elektrourządzeń serwisowych o zakup specjalistycznych maszyn do napraw w technologii BGA i SMD.

Dzięki tej inwestycji i bogatemu doświadczeniu naszych elektroników jesteśmy w stanie jako jedna z nielicznych firm sprostać Państwa wymaganiom i wykonywać najbardziej skomplikowane,wymagające niesamowitej precyzji naprawy np.: wymiany chipsetów BGA, chipów graficznych, kontrolerów oraz wiele innych układów montowanych na płytach głównych.

Wymiany oraz reballing układów BGA, również w technologii zgodnej z dyrektywą ROHS, wykonujemy przy użyciu urządzeń niemieckiej firmy Martin.

 

bgaalsen.jpg

 

Odzyskiwanie danych

Pojęcie odzyskiwania danych oznacza proces przywracania dostępu do danych, które z różnych przyczyn zostały utracone.

Odzyskiwanie danych można podzielić, ze względu na rodzaj uszkodzenia, na dwie kategorie:

  • fizyczne – przywracanie danych utraconych w wyniku fizycznego uszkodzenia nośnika
  • logiczne – przywracanie danych utraconych w wyniku awarii systemu plików, usunięcia danych (celowego lub przypadkowego) czy też działania złośliwego oprogramowania

Kategorię uszkodzeń fizycznych można podzielić na następujące podkategorie:

  • samoistne fizyczne uszkodzenie nośnika (uszkodzenie głowic dysku twardego, zatarcie silnika, zablokowanie głowic na powierzchni talerza lub rampy parkingowej, uszkodzenie powierzchni dysku twardego, uszkodzenie elektroniki dysku twardego)
  • uszkodzenie podzespołów dysku w wyniku uszkodzeń mechanicznych (wstrząs, upadek, powódź, pożar)
  • uszkodzenie elektroniczne karty pamięci
  • połamanie pamięci przenośnej lub jej elementów

Kategorię uszkodzeń logicznych można podzielić na następujące podkategorie:

  • uszkodzenie systemu plików
  • uszkodzenie struktury logicznej dysku (MBR, boot, MFT)
  • skasowanie danych
  • nadpisanie danych

Jeżeli usunąłeś przypadkowo zdjęcia, dysk twardy odmawia posłuszeństwa, znikły zdjęcia z karty pamięci lub nie możesz odczytać ważnych dla siebie danych - dobrze trafiłeś. Wieloletnie doświadczenie w branży IT pozwala nam skutecznie odzyskiwać dane naszych klientów. Coraz częściej w obecnych czasach ludzie są narażeni na utratę istotnych informacji ze swoich nośników. W takich sytuacjach tylko specjalistyczny serwis jest w stanie pomóc w rozwiązaniu problemu. Pamiętaj - rób kopie danych, bo jak mówi przysłowie: "Ludzie dzielą się na tych, którzy robią backupy i na tych, którzy będą je robić" :)

 

Regulamin usług serwisowych firmy PHU AZCOM

 

  1. Każdy klient oddający sprzęt do serwisu jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem. Oddając sprzęt do naprawy, dobrowolnie akceptuje powyższy regulamin. Jest to zarazem umowa na której podstawie jest świadczona usługa naprawy i ona reguluje prawa i obowiązki z tego tytułu. Wszelkie inne postanowienia muszą być przedstawione w formie pisemnej i zaakceptowanie przez obie strony.

  2. Diagnoza oraz naprawa prostych i nie skomplikowanych uszkodzeń laptopów, tabletów oraz smartfonów jak i sprzętu foto odbywa się w naszej placówce handlowo-serwisowej. Diagnozowanie i naprawa usterek w przypadkach skomplikowanych technologicznie odbywa się w naszej Centrali Serwisowej sieci Alsen.

  3. Zgłaszane usterki weryfikowane są przez naszego pracownika oraz pracownika specjalisty w siedzibie Centrali Serwisowej Alsen. Wszelkiego rodzaju wady ukryte oraz te nieujawnione podczas przyjęcia sprzętu do serwisu są opisywane na późniejszym etapie i przekazywane do informacji klientowi. Stan wizualny oddawanego sprzętu również jest weryfikowany dwuetapowo. W szczególnych wypadkach (np. nowo zakupiony laptop) klient ma prawo zastrzec sobie wyjątkową dbałość o zachowanie nienaruszonego stanu wizualnego urządzenia w trakcie całegio procesu serwisowego.

  4. Klient zobowiązany jest do ujawnienia wszelkich wad ukrytych sprzętu przed oddaniem go do serwisu AZCOM.

  5. Korespondencja z klientem (wyrażanie zgody, rezygnacja z naprawy, informacja o przebiegu naprawy) odbywa się drogą telefoniczną. Na żądanie klienta cała korespondencja może odbywać się drogą mailową.

  6. Serwis komputerowy nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych i programów, w związku z tym klient zobowiązany jest do sporządzenia kopii zapasowej danych przechowywanych na nośniku danych. Oprogramowanie nie jest objęte warunkami gwarancji. W sytuacjach szczególnych wykonujemy takie kopie odpłatnie na zlecenie klienta, po uzgodnieniu szczegółów.

  7. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za legalność oprogramowania, dostarczonego przez klienta.

  8. Czas naprawy gwarancyjnej w przypadku braków formalnych (np. brak karty gwarancyjnej, kopii dokumentu zakupu, niekompletne lub nieczytelne wypełnienie karty „Formularza zgłoszenia do serwisu” biegnie od momentu usunięcia tych braków przez klienta.

  9. Diagnoza sprzętu komputerowego dotyczć będzie wyłącznie usterki podanej przez klienta. Oględziny są płatne jedynie w przypadku nie podjęcia naprawy lub braku możliwości wykonania naprawy i kosztują 35 zł. Opłata ta może wzrosnąć jeśli diagnoza uszkodzenńjest bardziej złożona. W takim przypadku naliczana jest opłata za testowanie w wysokości od 80 zł do 140 zł. Opłata pobierana jest również w przypadku, gdy zgłoszony sprzęt okaże się sprawny (także odnośnie napraw gwarancyjnych).

  10. Zakres prac serwisowych będzie ściśle związany ze zgłoszeniem klienta.

  11. Podany czas diagnozy jak i naprawy jest terminem orientacyjnym i może ulec zmianie o której poinformujemy klienta. Związane jest to tylko i wyłącznie z logistyką dostaw części zamiennych, które oprócz lokalnych dostawców kupujemy rónież na terenie Unii Europejskiej jak i poza nią.

  12. Serwis w przypadku wymiany uszkodzonych elementów korzysta tylko i wyłącznie z nowego sprzętu z oficjalnej dystrybucji. Serwis nie dokonuje wymiany sprzętu na używany ani zakupiony z innych źródeł niż oficjalna dystrybucja naszej placówki. W szczególnych wypadkach serwis zastrzega sobie prawo do nałożenia plomby gwarancyjnej na okres gwarancji.

  13. Serwis zastrzega sobie możliwość zwrotu klientowi nienaprawionego sprzętu o nieco odmiennych objawach aniżeli został przyjęty. Wynika to z tego, iż część elementów, w tym uszkodzonych, jest obecnie wykonywana w technologii SMD i BGA a co za tym idzie regeneracja takiego układu nie zawsze przynosi pozytywny efekt, który można wyeliminować tylko poprzez wymianę elementu na inny sprawny, niestety nie zawsze osiągalny.

  14. Naprawy do 200 zł brutto wykonywane są bez konsultacji z klientem. Konsultacja z klientem jest wymagana w przypadku przekroczenia tej kwoty, jak również zmiany kwalifikacji naprawy (np. z gwarancyjnej na naprawę pogwarancyjną odpłatną) lub też na wyraźne życzenie klienta.

  15. Wszystkie kwoty podawane przez serwisantów są kwotami brutto czyli z podatkiem VAT 23%, tylko w przypadku napraw dla firm podajemy kwoty netto.

  16. Serwis nie wydaje uszkodzonych części w związku z przepisami o ochronie środowiska i utylizacji odpadów.

  17. Na wszystkie usługi serwis udziela minimum 30 dni gwarancji za wyjątkiem oprogramowania. Układy i elementy elektroniczne stosowane w naprawach posiadają gwarancję producentów od 3 do 12 miesięcy.

  18. Za sprzęt pozostający w serwisie pobierana jest opłata magazynowa w wysokości 5 zł dziennie w przypadku, gdy odbiór nastąpi po okresie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych od daty poinformowania klienta o zakończonej naprawie lub o zwrocie sprzętu nienaprawionego na podany przez osobę zdającą numer telefonu, adres poczty E-mail lub w inny sposób wskazany przez klienta. Brak możliwości zawiadomienia klienta w sposób przez niego wskazany, a nie wynikający z błędu serwisu, nie zwalnia klienta z opłaty magazynowej. W przypadku naliczenia opłaty magazynowej, odbiór sprzętu nastąpi po uregulowaniu tejże opłaty na rzecz serwisu komputerowego.

  19. Po upływie 90 dni nieodebrany sprzęt ulega przepadkowi i jest uznawany jako porzucony przez właściciela w rozumieniu art. 180 Kodeksu Cywilnego, oraz na podstawie atr. 181 Kodeksu Cywilnego nabywa przez jego objecie w posiadanie samoistne.

  20. Klient przy zleceniu diagnozy lub naprawy wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 Dz.U. Nr 02.101.926 ale tylko i wyłącznie w zakresie dotyczącym kontaktu w w/w sprawie.

  21. Pozostawienie sprzętu komputerowego (tj. monitory, tablety, nawigacje, rejestratory, drukarki, telefony, laptopy, komputery stacjonarne, peryferia, akcesoria oraz bazowe podzespoły komputerowe itp) w serwisie jest jednoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją w/w punktów regulaminu, dostępnego na stronie internetowej jak i w placówce handlowej naszej firmy.

  22. Producent może uchylić się od dotrzymania terminowości usługi gwarancyjnej gdy zaistnieją zakłócenia w działalności firmy spowodowane nieprzewidywalnymi okolicznościami tj. niepokoje społeczne, klęski żywiołowe, ograniczenia importowe itp
  23. Serwis zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.

 

.Serwis/serwis01m.jpg

Serwis/serwis02m.jpg

Serwis/serwis03m.jpg

Serwis/serwis04m.jpg

Serwis/serwis05m.jpg

Serwis/serwis06m.jpg

Płatność

Glowna/kartamala.png

W naszej firmie płatności można dokonać w dowolny sposób:

  • gotówka
  • karty płatnicze
  • karty kredytowe
  • raty
  • przelewy
  • przedpłaty


ING BANK ŚLĄSKI
   25 1050 1272 1000 0092 0389 6643

Partnerzy

logo_alsen.jpg

 

Partnerzy/elzab_logo.png

Partnerzy/insert.png

Kontakt

Glowna/kontaktsmall.png

PHU AZCOM

TEL/FAX 32 2604835

SKLEP 696-030-329
SERWIS 664-008-644
KLIENCI BIZNESOWI 664-008-640

SKLEP: sklep@azcom.pl
SERWIS: serwis@azcom.pl
AUKCJE ALLEGRO: allegro@azcom.pl

GG SKLEP: 3935577
GG SERWIS: 4755996

   Al. J. Piłsudskiego 36/603   
  41-303 Dąbrowa Górnicza  

ZOBACZ GDZIE JESTEŚMY!

PON-PIĄTEK 9:00 - 17:00
SOBOTA 9:00 - 13:00